יום רביעי, 17 באוקטובר 2007

Pocket picker pocket picker pocket picker pocket picker

-=מצטערת=-

החלטתי שאני חייבת לשתף אתכם ביצירה הזאת.
כאמור אני חובבת גורקיז לא קטנה, והבלוג הזה כאן בשביל מוזיקה אקספרימנטלית.
כבר לפי השם אתם יכולים להבין שזה קולע.

Gorky's Zygotic Mynci - 12 Impressionistic Soundscapes

יש גשם.
סוף סוף.
אני דורשת הזדהות.
מרימה ידיים לאוויר באושר


אתמול התקשר אלי ידיד שלי (זה כן קשור, כי הוא וולשי*) והתחלנו לדבר קצת על אליוט סמית' משום מה, והוא שאל אותי מה להוריד שלו ואני כרגיל ממליצה תמיד על האלבום הראשון שאני נחשפתי אליו, שהוא פיגר 8, וכרגיל, אני צריכה להסביר בדיוק איך לרשום את זה.
פה התחלנו להסתבך.

"It's 'figure', as in, the word figure, and 8, as in, the figure eight."
-"Come again?"
"FIGURE, the word figure. And 8, the FIGURE 8".
-"Cigarette?"
"FIGURE AS THE WORD FIGURE AND 8 AS THE FIGURE 8"
-"Oh, NOWWWW I got it. I'll search for it."

בדיוק בגלל זה שיחות כאלה צריכות להיות באינטרנט.
קרה לי אותו דבר עם ידיד ישראלי, אגב, לגבי השם של אותו האלבום.
אליוט, אם הכוונה שלך כשניסית לחשוב על שם הייתה לשגע אנשים – הרי שהצלחת.


יום יבוא ואעשה ספיישל גורקיז, או אולי ספיישל וולשים פסיכים ששווים התייחסות (כי בכל זאת, מעטים מהם באמת שפויים).


לא לדאוג, מחר אפרסם פוסט נורמלי.

*גורקיז וולשים.

-=מצטערת=-

אין תגובות: